Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(12)
Forma i typ
Artykuły
(12)
Autor
Bancerz-Andrzejewska Beata
(1)
Gindrich Piotr
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Lewandowska Ewa
(1)
Osik Danuta
(1)
Ostasz Jolanta
(1)
Pstrąg Dorota
(1)
Solarz Elżbieta
(1)
Tkaczyk Grażyna
(1)
Turska Dorota
(1)
Wojnarska Anna
(1)
Zaorska Marzenna
(1)
Łaś Helena
(1)
Żmudzka Mirosława
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Nauczyciele
(12)
Temat
Szkolnictwo specjalne - nauczanie
(4)
Niedostosowanie społeczne
(2)
Dysleksja
(1)
Komputer w szkole
(1)
Nauczanie integralne
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepowodzenia dydaktyczne
(1)
Pedagog szkolny
(1)
Szkolnictwo specjalne - tyflopedagogika
(1)
Szkolnictwo zawodowe - wychowanie
(1)
Uczeń trudny
(1)
Uczeń zdolny
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(12)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Integracja a uczenie "bycia człowiekiem" / Marzenna Zaorska. // W: Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Danuty Osik, Anny Wojnarskiej. - Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2001. - S. 167 - 179.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wspieranie rodzin dzieci zdolnych - przykładowe doświadczenia angielskie / Dorota Turska. // W: Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Danuty Osik, Anny Wojnarskiej. - Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2001. - S. 89 - 92.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Trudności przystosowawcze uczniów dyslektycznych ujawniające sie w samoocenie / Danuta Osik, Piotr Gindrich. // W: Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Danuty Osik, Anny Wojnarskiej. - Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2001. - S. 51 - 57.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wpływ nauczania dwupoziomowego na wspomaganie młodzieży z upośledzeniem umysłowym / Mirosława Żmudzka. // W: Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Danuty Osik, Anny Wojnarskiej. - Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2001. - S. 131 - 136.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dlaczego wykorzystywać komputery w rewalidacji dzieci o zaburzonym rozwoju? / Ewa Lewandowska. // W: Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Danuty Osik, Anny Wojnarskiej. - Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2001. - S. 83 - 88.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wiedza nauczycieli szkół publicznych o kształceniu dzieci niepełnosprawnych / Helena Łaś. // W: Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Danuty Osik, Anny Wojnarskiej. - Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2001. - S. 145 - 153.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Integracja uczniów niedostosowanych społecznie ze środowiskiem jako podstawa działalności profilaktyczno-resocjalizacyjnej szkoły / Dorota Pstrąg. // W: Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Danuty Osik, Anny Wojnarskiej. - Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2001. - S. 207 - 217.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowe spojrzenie na rewalidację indywidualną uczniów słabo widzących z trudnościami w nauce / Beata Bancerz - Andrzejewska. // W: Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Danuty Osik, Anny Wojnarskiej. - Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2001. - S. 77 - 82.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dzieci z zespołem mózgowego porażenia dzieciecego w młodszym wieku szkolnym - próba charakterystyki / Jolanta Ostasz. // W: Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Danuty Osik, Anny Wojnarskiej. - Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2001. - S. 219 - 228.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Metody nauczania całościowego stosowane w kształceniu dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim / Grażyna Tkaczyk. // W: Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Danuty Osik, Anny Wojnarskiej. - Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2001. - S. 95 - 104.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rola pedagoga szkolnego w zasadniczej szkole zawodowej we wspomaganiu ucznia z trudnościami rozwojowymi i wychowawczymi / Elżbieta Solarz. // W: Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Danuty Osik, Anny Wojnarskiej. - Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2001. - S. 73 - 76.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej